İşyerinde İşbirliklerini Yönetmek için Ücretsiz Uygulama
Salesforce ve Zoho gibi iyi bilinen paketlere ücretsiz bir alternatif arıyorsanız, bu CRM çözümü işinize yarayacaktır. Birçok benzer işlevle donatılmıştır ve hafif bir paket içinde sunulur.
Bulut Tabanlı Yazılım Paketi
TrackingTime, bir ofis ortamında görevleri etkin bir şekilde yönetmek ve denetlemek için bulut tabanlı yazılım kullanır. Programlar ve benzeri yükümlülükler, takvim benzeri bir arayüzde sunulur, bu nedenle rolleri ve sorumlulukları takdir etmek çok daha kolaydır. Daha fazla netlik duygusu için belirli işleri renklendirmek de mümkündür. Görevler bölümlere ayrılabilir; karmaşık projeleri ele alırken idealdir.
İşbirlikçi Avantajı Elde Etme
TrackingTime içindeki tüm veriler gerektiğinde diğer kullanıcılarla paylaşılabilir. Çok sayıda dil için optimize edilmiştir ve ayrıntılı zaman çizelgeleri, gerçek zamanlı senaryolar içinde eyleme geçirilebilir bilgiler sağlayacaktır. Yalnızca 1,1 megabayt bellek gerekli olacaktır.